Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Vizibilitatea pe internet este un capitol care interesează orice firmă, fie ea mică, mijlocie sau mare. Pentru a-şi putea vinde produsele sau serviciile, o societate are nevoie să fie cunoscută, în primul rând. Şi pentru că online-ul nu este numai viitorul ci de ceva timp reprezintă prezentul, cheia succesului în orice domeniu îl reprezintă promovarea în online.
Înţelegând această oportunitate şi îmbrăţişând-o, unele firme cauta specialişti în servicii de SEO care să le iniţieze în acest proces şi să le ajute să crească.
Conform definiţiei, SEO (Search Engine Optimization) este acel proces prin care un site primeşte vizite organice în mod gratuit din căutările prin intermediul Google. Practic, ținta unei campanii SEO este aceea ca un site să apară în primele rezultate de pe Google atunci când oamenii caută cuvintele cheie specifice afacerii respective.
De ce este de preferat să se apeleze la un specialist SEO pentru o campanie de optimizare? Pentru că, la fel ca în orice alt domeniu, specialiştii ştiu ce şi cum să facă astfel încât să obţină un rezultat bun, sunt pregătiţi pentru asta, au studiat piaţa, sunt la curent cu tot ce este de actualitate şi cu instrumentele potrivite. Serviciile oferite de firmele în domeniu vizează toate etapele strategice: de la auditul preliminar, analiza cuvintelor cheie, cum trebuie să arate site-ul, audituri SEO On Page şi Off Page.
Profesioniştii din acest sector de activitate cunosc foarte bine cum funcţionează Google, care sunt algoritmii acestui motor de căutare şi îşi adaptează strategiile astfel încât să-l determine să afişeze numele clientului printre primele rezultate în cadrul unei căutări. Dar până la această consecinţă fericită este un drum lung, care se obţine prin mai multe strategii: conţinut de calitate în legătură cu subiectul respectiv, link building, dar şi o comunicare deschisă şi eficientă între client şi agenţie.
Conţinutul de calitate presupune că articolele de pe site să fie utile, populare, să informeze şi, foarte important, să fie unice şi originale. Link building-ul înseamnă că link-urile care fac trimitere către afacerea clientului să aibă relevantă, Google analizând numărul şi calitatea site-urilor care fac trimiteri către un alt site.
Este important ca în cadrul procesului de optimizare, clientul să fie la curent cu stadiul şi evoluţia campaniei sale, iar aceasta presupune că un consultant SEO să fie mereu la dispoziţia sa.
Pentru a măsura rezultatele campaniilor, agenţiile folosesc indicatori de performanţă (KPI – în terminologia de specialitate), precum vizibilitatea organică sau traficul organic non-brand. De cele mai multe ori, este necesară o campanie SEO pe termen lung, pentru a se obţine rezultatele dorite. Ca principal avantaj ar fi acela că efectele se vor simţi şi ele tot pe termen lung, astfel că dacă vor fi sistaţi banii de promovare online, vizitele organice din Google vor continua să apară.
O campanie SEO este de succes atunci când se obţin rezultatele vizate: vizibilitate mai bună reflectată în vânzări mai mari.