Jocurile de pe rețelele de social media în topul preferințelor utilizatorilor?

Jocurile de pe rețelele de social media în topul preferințelor utilizatorilor?

Industria jocurilor video a progresat de-a lungul timpului, de la jocurile de tip arcade din sălile de cartier din anii ‘80 și până la jocurile de pe console, tablete și telefoanele mobile de astăzi. Valoarea acestei piețe era de 175.8 miliarde de dolari la începutul anului 2022, iar numărul jucătorilor care au ales rețelele de socializare pentru a se distra a crescut cu 77% în 2021.

Jocurile din categoria iGaming, care pot fi jucate pe platformele evaluate de Bogdancazino au atras atenția unui număr de peste 4.2 miliarde de oameni la nivel global, care au testat acest mod de distracție cel puțin o dată pe an. Drept urmare, nu este de mirare că în acest moment, jocurile iGaming se bucură de o popularitate crescută în rândul utilizatorilor rețelelor de socializare, precum Meta, Steam, Twitch sau Youtube Gaming.

De ce sunt atât de populare jocurile de iGaming pe rețelele de social media?

Jocurile de noroc sunt populare printre oameni încă de când au apărut prima dată, însă, mai mult ca oricând, popularitatea acestora a crescut în perioada modernă. Accesul facil la platformele de casino cu jocuri gratis sau pe bani, care sunt disponibile acum pe tabletă și mobil a reprezentat un imbold important pentru această industrie.

Rețele de socializare le oferă celor interesați de iGaming posibilitatea de a juca gratis, dar alături de prietenii din rețea, ceea ce este mai dificil de realizat pe o platformă de casino, unde, de exemplu, rezultatele nu pot fi partajate cu prietenii. Un alt aspect care a contribuit la creșterea popularității este faptul că aceste jocuri beneficiază de bonusuri zilnice, care nu sunt condiționate de vreo plată (așa cum este cazul cazinourilor).

Practic, principalele aspecte pe care se bazează jocurile de iGaming sunt socializarea și nivelul de distracție oferite utilizatorilor. Însă, nu trebuie uitat nici de competitivitate, care este stimulată de astfel de jocuri, mai ales atunci când este vorba despre jocul în compania familiei și prietenilor pe rețelele de socializare.

Sectorul jocurilor de iGaming de pe platformele de socializare va atinge valoarea de 7 miliarde de dolari până în 2024, după o creștere continuă din 2014 (atunci când încasările au fost de 3 miliarde de dolari). În acest moment, cele mai populare aplicații care oferă jocuri de iGaming și care se bucură de încasări excelente sunt Coin Master (70.49 milioane de dolari), Bingo Blitz (27.24 milioane de dolari) și Slotomania (21.12 milioane de dolari).

În privința companiilor care sunt cele mai apreciate de către utilizatorii de iGaming la nivel de aplicații și rețele de social media, Playtika , Zynga și Moon Active sunt cele mai bine poziționate, atât pe segmentul jocurilor pentru Android, cât și pe cel al jocurilor dedicate sistemului de operare iOS. Alături de aceste companii, pe listă se mai regăsesc SciPlay și Double Down Interactive.

 

Cine preferă jocurile de iGaming pe rețelele de social media?

Rețelele de socializare au trezit interesul reprezentanților tuturor generațiilor, astfel că, în acest moment, 42% dintre Baby Boomers se distrează cu jocurile video, la fel cum se întâmplă cu 60% dintre cei care fac parte din Generația X. În ceea ce privește reprezentații generațiilor mai noi, 77% dintre Millennials (generația Y) și 81% din generația Z sunt prezenți pe rețelele de social media.

În general, jocurile de iGaming sunt preferate de către utilizatorii cu vârsta cuprinsă între 21 și 34 de ani. Un procent de 58% dintre aceștia au încercat și variantele din cazinourile reale ale acestora jocuri, iar 81% dintre cei care achiziționează credite în jocurile de iGaming de pe rețelele de socializare au jucat pe bani reali în cazinourile online sau terestre.

Chiar dacă utilizatorii nu vor obține premii în bani reali atunci când joacă aceste jocuri de iGaming, așa cum se întâmplă pe platformele de social media, competivitatea, socializarea și nivelul ridicat de distracție constituie elementele care fac diferența în favoarea jocurilor de casino sociale și a creșterii popularității acestora în rândul celor care folosesc astăzi rețele de socializare.

Glance News

Glance News

Articole: 961