Calea către un job bun este un CV complet, un CV reuşit, în care este trecută atât experienţa profesională, cât şi calificarea profesională. Din ce în ce mai multe companii pun accent pe acest aspect şi angajează persoane care au în CV-ul lor mai multe cursuri pe diferite calificări la mare căutare, cum ar fi cursuri digital marketing sau cursuri SEO care nu garantează experienţă, ci calificare. Acele cursuri care ajută angajaţii pe termen lung şi care le completează bagajul de cunoştinţe cu aptitudini utile în domenii de interes actuale sunt foarte importante pentru un CV reuşit.
Ce cursuri ar trebui să urmezi pentru a avea succes în carieră?
Pentru a avea parte de un job bun, specialiştii recomanda urmarea unor cursuri de:
- finanţe sau contabilitate. În cazul în care facultatea urmată nu oferă astfel de cursuri sau nu este în acest domeniu, cu siguranţă este nevoie de urmarea unor cursuri pe cont propriu în acest sens. Pe lângă punctele în plus adăugate în CV, cursurile de finanţe şi contabilitate vor transforma oamenii în cetăţeni responsabili, analitici sau care înţeleg contextul economic actual;
- management al afacerilor. Cursurile de management al afacerilor sunt foarte importante pentru că oferă oportunitatea avansării în cariera şi vor oferi cunoştinţele de business marketing necesare pentru a gestiona propria afacere sau pentru a se angaja în diferite companii şi să îşi pună în practică ideile proprii;
- cursuri de digital marketing, foarte importante pentru orice angajat care se respectă şi vrea să facă paşi înainte la nivel personal, de echipa sau la nivel de organizaţie, o formă de educaţie care îi ajută pe cursanţi să înţeleagă lumea digitală şi să ajungă un online digital marketer de succes;
- cursuri de redactare, foarte importante atât pentru cei care vor să aibă o carieră în comunicare, PR sau publicitate, ci şi în alte domenii. Aceste cursuri îi vor ajuta să stăpânească arta cuvintelor, gramatica, să aşterne efciient pe hârtie, să compună o prezentare, un articol şi să îşi pună ideile în scris pentru a nu trece neobservate;
- cursuri de comunicare, ideale pentru angajaţii care au contact permanent cu lumea, care au nevoie să îşi îmbunătăţească performanţele de comuncare atât în scris, cât şi în oral;
- cursuri de studii tehnice, ce pot include utilizarea diferitelor platforme, tehnologii şi programe, fiind un plus în orice CV, aceste cursuri depind de domeniul în care cursanţii doresc să îşi înceapă cariera şi ajuta la folosirea pachetului Microsoft Office, la utilizarea platformelor de blogging, la folosirea unor softuri entru crearea de prezentări sau cunoştinţe pe bază de programe;
- cursuri de social media, ideale pentru cei care înţeleg importanţa acestor platforme de socializare pentru afacerea pe care o gestionează sau pentru care se angajează;
- cursuri de search şi performance media, perfecte pentru cursanţii care doresc să înveţe cum funcţionează elementele de bază din search, pentru a aduce target targetat ce converteşte.