3 motive pentru care site-ul firmei dvs. are nevoie de optimizarea motoarelor de cautare

Consumatorii de astazi se bazeaza pe motoarele de cautare pentru a-i ajuta sa gaseasca orice, de la recomandarile restaurantelor pana la cele mai noi colectii de haine. Asta inseamna ca, indiferent care este domeniul de activitate al firmei dvs., publicul tinta este posibil sa caute produse sau servicii ca cele pe care le ofera firma dvs. pe motoarele de cautare precum Google.

Si daca doriti sa atrageti cati mai multi posibili clienti pe site-ul dvs., aveti nevoie de optimizarea motoarelor de cautare (SEO). Daca ati fost interesati de strategiile de marketing digital, probabil ca ati mai auzit despre SEO pana acum. Daca totusi nu stiti prea multe despre optimizarea motoarelor de cautare, iata cateva motive pentru a te gandi foarte serios sa contactati o firma de optimizare SEO.

Optimizarea motoarelor de cautare sau SEO este o strategie pentru imbunatatirea pozitia site-ului dvs. in clasamentului rezultatele oferite de Google.

Aceasta implica identificarea cuvintelor cheie si a expresiilor pe care le foloseste publicul tinta atunci cand cauta produse sau servicii precum cele oferite de firma dvs., apoi lucreaza la o clasare buna in functie de acele cautari. Desigur, aceasta este o explicatie simplificata.

3 motive pentru care site-ul dvs. are nevoie de optimizarea SEO

Astazi, SEO este o parte esentiala a oricarei strategii de marketing eficiente. Dar pentru a ilustra pe deplin importanta sa, sa vorbim despre cateva dintre motivele pentru care ar trebui sa optimizati site-ul dvs.

Va poate ajuta sa construiti un brand

Desi brandingul este adesea considerat o strategie de marketing mai traditionala, in timp ce SEO se incadreaza ferm in categoria digitala, cele doua implica pasi similari.

Pentru a construi un brand trebuie sa luati in considerare ceea ce ofera firma dvs. si a ceea ce spun altii despre firma dvs. Iar cand vorbim despre optimizarea unui site, principiul este similar. Specialistii SEO trebuie sa creeze continut pe site-ul dvs., care sa corespunda nevoilor si intereselor publicului dvs., apoi trebuie sa gaseasca modalitati de a realiza legaturi cu continutul de pe alte site-uri. Cu ajutorul cuvintelor cheie si specialistii SEO pot crea continut corespunzator imaginii pe care doriti sa o aiba brandul/firma dvs.

Apoi, prezenta dvs. online va reflecta brandul dvs. si va va ajuta sa il „legati” cu publicul tinta.

Un site optimizat castiga mai mult trafic

La prima vedere, scopul optimizarii SEO este de a imbunatati pozitia site-ului dvs. in clasamentul Google. Dar, dincolo de asta, scopul se rezuma la atragerea mai multor vizitatori (trafic organic) si, in mod ideal, de a converti acest trafic in clienti. Si in caz ca va intrebati daca SEO functioneaza, raspunsul este DA.

De exemplu, pe parcursul unui an, traficul unui nou brand poate creste de la zero la 100.000 de vizitatori, doar cu SEO. Altfel spus, daca doriti sa aduceti mai multi vizitatori pe site-ul dvs., SEO este cel mai bun mod de a realiza acest obiectiv.

Cu SEO nu e nevoie sa platesti pentru publicitate

Unul dintre cele mai mari avantaje ale SEO este ca nu implica plata pentru spatiul publicitar. Luati in considerare cum functioneaza campaniile publicitare traditionale. Stabiliti o locatie in care doriti sa apara marca dvs., indiferent daca este pe un anumit canal TV sau post de radio, sau in paginile unei reviste sau ziare.

Apoi, ganditi-va la costurile pentru o astfel de campanie publicitara. Este posibil sa platiti pentru ca anuntul dvs. sa fie difuzat pentru o anumita perioada de timp. De indata ce aceasta perioada va fi incheiata, anuntul nu va mai aparea si nu va mai genera rezultate pentru afacerea dvs.

Acum, ganditi-va ca cu ajutorul SEO site-ul firmei dvs. va ajunge sa ocupe o pozitie privilegiata in cadrul rezultatelor Google, fara a plati publicitate. Costurile unei campanii SEO sunt unele rezonabile raportate la perioada lunga de desfasurare a acesteia si a rezultatelor obtinute.

Glance News

Glance News

Articole: 961